هیات وزیران در جلسه مورخ 1363/12/22 بنا به پیشنهاد سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصویب نمودند روز 14 فروردین ماه سال 1364(بینالتعطیلین) تعطیل و به عنوان مرخصی سالانه محسوب گردد.
بدیهی است کلیه وزارتخانهها و دستگاههای دولتی موظفند در ایام تعطیلات واحدی را جهت پاسخگوئی و ایجاد ارتباط اضطراری به صورت مستمر دائر داشته باشند.
نخستوزیر - میرحسین موسوی