هیات وزیران در جلسه مورخ 30 /2 /41 بنابر پیشنهاد شماره 5338 - 30 /2 /341 وزارت بازرگانی موافقتنامه بازرگانی بین دولت شاهنشاهی ایران و دولت جمهوری پاکستان را به شرح پیوست تصویب و بجناب آقای هوشنگ انصاری معاون وزارت بازرگانی اختیار دادند که موافقتنامه مزبور و ضمائم آن را بنمایندگی از طرف دولت شاهنشاهی امضا و مبادله نمایند.
از طرف نخست وزیر.