پرداخت حقوق و مزایا و پاداش برخی کارمندان وزارت دادگستری

مصوب 1342/04/05 هیات وزیران (دوره فترت)

هیات وزیران در جلسه مورخ 1342/4/5 بنا به پیشنهاد شماره وزارت دادگستری تصویب نمودند.

1- وزارت دادگستری مکلف است حقوق و مزایا و پاداش 80 نفر کارمندانیکه از طرف اداره تصفیه استخدام و در وزارت دادگستری مشغول به کار هستند و 35 نفر کارمندان دادگستری که مزایائی از بودجه تصفیه دریافت میدارند همچنین مخارج نوشت افزار و تعمیر اثاثیه شعبه واخواست که تا بحال از اعتبارات صندوق (ب) اداره تصفیه پرداخت میشده و مجموعه رقم سالیانه هزینه‌های مزبور از 8/200/000 ریال تجاوز نمیکند در بودجه سال 1343 خود تامین و پرداخت نماید و تا وقتیکه این اعتبار در بودجه دادگستری تامین نشده اداره تصفیه کماکان هزینه‌های مزبور را از محل درامد صندوق (ب) پرداخت خواهد نمود.

2(منسوخ 1399/08/05)- وزارت دادگستری مکلف است کسری هزینه بیمارستان دادگستری را نیز در بودجه سال 1343 خود تامین نماید و تا موقعیکه این اعتبار تامین نشده کسری هزینه بیمارستان کماکان و سالانه بمبلغ دو میلیون ریال از اعتبارات اداره تصفیه پرداخت خواهد گردید.

3- چون درآمد صندوق الف کافی برای هزینه‌های ادارات تصفیه نمیباشد بقیه هزینه‌ها از درآمد صندوق (ب) قابل پرداخت است.

4- مبلغ بیست میلیون ریال موجودی ادارات تصفیه و وجوهیکه بعدها زائد از هزینه موجود گردد طبق آیین‌نامه‌ای که از طرف وزارت دادگستری تهیه و به تصویب هیات وزیران خواهد رسید مصرف خواهد شد.

وزارت دادگستری مکلف است بمحض افتتاح مجلسین لایحه این تصویب‌نامه قانونی را تهیه و تقدیم نماید.

دریافت فایل پی‌دی‌اف