هیات وزیران در جلسه مورخ 25 / 2 / 25 برحسب پیشنهاد اداره کل شهربانی موافقت نمودند ارامنه که تقاضای ترک تابعیت و مهاجرت بارمنستان شوروی مینمایند بعلل عدم بضاعت از پرداخت مبلغ دویست و پنجاه ریال حق تمبر شانسلری که در جمله دوم از ماده هشتم آیین نامه قانون تابعیت تصریح گردیده معاف کردند [گردند ].
از طرف نخست وزیر