تصویبنامه راجع به بنا نمودن ساختمان های دولتی در بخش ها و دهات های خوزستان

مصوب 1337/10/23 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 1337/10/23 (در اهواز) تصویب نمودند که ساختان‌های دولتی در بخشها و دهات خوزستان که اجرت ساختمان آن و یا قیمت هر یک از مصالح ساختمانی آن از قبیل تیرآهن - سیمان- آجر- درب و پنجره و غیره از مبلغ پانصد هزار ریال تجاوز نمینماید از مناقصه معاف بوده و میتوان آنها را به طور امانی بنا نمود.تشخیص این نوع ساختمان با نظر شورائی که در استانداری مرکب از استاندار و رئیس دارائی و رئیس اداره مربوطه هر وزارتخانه تشکیل میشود تعیین میگردد.تصویبنامه در دفتر نخست وزیر استواز طرف نخست وزیر- ذوالفقاری

از طرف نخست وزیر- ذوالفقاری

دریافت فایل پی‌دی‌اف