هیات وزیران در جلسه شانزدهم دیماه 1330 به موجب پیشنهاد شماره 80267 مورخ 16 /10 /30 وزارت دارائی تصویب نمودند از این تاریخ وزارت اقتصاد ملی میتواند بهریک از بازرگانان که مایل باشند قند و شکراز کشورهای خارج با ارز آزاد یا به صورت تهاتر وارد نماید با پرداخت حقوق و عوارض و سود بازرگانی که مبلغ اخیر برای شکر کیلوئی 4 ریال و برای قند کیلوئی 6 ریال است اجازه ورود و فروش آزاد بدهد.
از طرف نخست وزیر