هیات وزیران در جلسه 23 /1 /29 تصویب نمودند که طبق معمول همه ساله مبلغ سی هزار ریال برای عید خدمتگزاران جزء دربار شاهنشاهی- مجلس شورای ملی و هیات وزیران از اعتبار سال 1329 دولت بشکل پاداش در اختیار جناب آقای نخست وزیر گذارده شود.
از طرف نخست وزیر
هیات وزیران در جلسه 23 /1 /29 تصویب نمودند که طبق معمول همه ساله مبلغ سی هزار ریال برای عید خدمتگزاران جزء دربار شاهنشاهی- مجلس شورای ملی و هیات وزیران از اعتبار سال 1329 دولت بشکل پاداش در اختیار جناب آقای نخست وزیر گذارده شود.
از طرف نخست وزیر