بکارگیری پزشکان و سایر کارمندان جدیدالاستخدام موسسه انستیتو پاستور خارج از مرکز طبق برنامه مخصوص

مصوب 1338/07/07 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 7 /7 /38 نظر بدلایلی که از طرف رئیس انستیتو پاستور ایران راجع به طرز کار و سبک خدمات خارج از مرکز کارمندان آن موسسه طی نامه شماره 1486 مورخ 17 شهریور 1338 مشروحا ذکر گردیده و مورد تائید وزارت بهداری میباشد به موجب پیشنهاد وزارت بهداری و طبق تبصره 3 (*) قانون اجازه استخدام مورخ 1337/3/27 تصویب مینمایند که پزشکان و سایر کارمندان جدیدالاستخدام آن موسسه پس از تصویب شورای عالی انستیتو پاستور خدمت خارج از مرکز خود را طبق برنامه مخصوص انستیتو پاستور بوضع غیرمستمر انجام دهند و پرداخت حقوق آنها در تهران با هر یک از شهرستانها مانعی ندارد.
--

(*) تبصره 3- اشتغال اشخاصی که به ترتیب فوق استخدام میشوند در تهران و حومه بکلی ممنوع و پرداخت حقوق آنها منوط باشتغال در شهرستانها میباشد.
به استثنای مستخدمینی که ضرورت خدمت آنها در تهران به تصویب هیات وزیران رسیده باشد و بهر صورت رفع نیازمندیهای شهرستانها مقدم بر تهران خواهد بود.

دریافت فایل پی‌دی‌اف