1-در سال تحصیلی جاری در کلیه پایه های تحصیلی دبیرستانهای بهیاری کتاب عربی سال اول متوسطه تدریس گردد و از دانش آموزان هر سه پایه تحصیلی(اول، دوم و سوم) از کتاب مذکور امتحان به عمل آید.
2-در سال تحصیلی آینده(72-71) در پایه دوم و سوم کتاب عربی سال دوم متوسطه تدریس گردد و از دانش آموزان هر دو پایه(دوم و سوم) از کتاب مذکور امتحان به عمل آید.
3-در سال تحصیلی(72-72) در پایه سوم کتاب عربی سال سوم متوسطه تدریس شده و از کتاب مذکور امتحان به عمل آید.
4-برنامه درس عربی دانش آموزانی که از سال تحصیلی آینده(72-71) وارددبیرستانهای بهیاری میشوند مطابق برنامه درس عربی نظام جدید آموزش متوسطه(دوره سه ساله) خواهد بود.
موضوع: برنامه درس عربی دبیرستانهای بهیاری در پانصدوسی و هفتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 1370/11/24 به تصویب رسید.صحیح است، به مورد اجرا گذارده شود.
محمد علی نجفی
وزیر آموزش و پرورش