پوشیدن لباس رسمی هنگام دادرسی

مصوب 1339/09/14 وزیر دادگستری


چون اقتضا دارد آقایان قضات دادگاه‌های استان و شهرستان و بخش در موقع تشکیل جلسات رسمی دادگاه و دادرسی با لباس رسمی قضایی باشند بنابراین بدینوسیله به کلیه آقایان قضات محاکم محاکم مرکز ابلاغ می‌شود که باید از اول بهمن ماه 1339 با لباس رسمی قضایی جریان دادرسی را انجام دهند. چنانچه از بین آقایان قضات کسانی باشند که لباس رسمی قضایی نداشته باشند بایستی مراتب را فوراً به وزارتخانه اطلاع دهند تا وزارتخانه لباس رسمی قضایی برای آنها تهیه و بهای آن را به اقساط از حقوق آنان کسر نماید. تخلف از این دستور موجب مسئولیت خواهد بود. وصول این بخشنامه را اطلاع دهید.

وزیر دادگستری