هیات وزیران در جلسه مورخه 1337/11/18 بنا به پیشنهاد شماره 40255 /34113 - 15 /11 /37 وزارت کشاورزی و موافقتنامه شماره 41697 - 12 /11 /37 وزارت دارائی تصویب نمودند ده (10) نفر از کارمندان بنگاه جنگلها بنا بدعوت دولت آلمان غربی باسامی زیر:
1)- آقای جعفر پوراحمد آبکناری
2)- آقای احمد شاه حسینی
3)- آقای هوشنگ مستور تهرانی
4)- آقای عبدالله خدابخش رشاد
5)- آقای سید فخرالدین اردبیلیان
6)- آقای علی اکبر یزدی
7)- آقای جعفر قلی رئیس دهکردی
8)- آقای اکبر اباترابی
9)- آقای محمدعلی راسخیان
10)- آقای محمود شاه بداغلو
برای مدت یک سال جهت کارآموزی در رشته جنگل به کشور مذکور اعزام و در این ماموریت علاوه بر حقوق هزینه سفر رفتن و برگشتن آنها در قبال بهای بلیط هواپیمای (درجه توریست) طبق مقررات بریال از محل اعتبار مربوطه بودجه وزارت کشاورزی پرداخت گردد.
از طرف نخست وزیر- ذوالفقاری