پرداخت مزایای پنجاه نفر از افسران ارتش شاهنشاهی که به خارج اعزام شده اند

مصوب 1328/05/12 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه دوازدهم مرداد ماه 1328 بنا به پیشنهاد شماره 10665 /15776 مورخ 9 /5 /28 وزارت جنگ تصویب نمودند که فوق و کلیه مزایای پنجاه نفر از افسران ارتش شاهنشاهی از درجات و رسته های مختلف که برای ماموریت مخصوصی به کشورهای خارج اعزام میگردند بارز پرداخته شود هزینه رفتن و برگشتن افسران مزبور از بودجه وزارت جنگ تامین خواهد گردید.

از طرف نخست وزیر- دکتر فاطمی

دریافت فایل پی‌دی‌اف