هیات وزیران در جلسه مورخ 28 / 12/ 44 بنا به پیشنهاد شماره 47608-16 / 11/ 1344 وزارت اقتصاد تصویب نمودند مبلغ 1500 دلار بقیه سهم دولت شاهنشاهی ایران در سازمان بهره وری اسیائی از محل مبلغ جهل میلیون ریال شماره 2916-2 / 11/ 1344 خزانه داریکل به نخست وزیری در وجه وزارت مزبور پرداخت و پس از متمم بودجه سال جاری از محل اعتبار دولت واریز و پابپا نمایند. /
پرداخت مبلغ 1500 دلار بقیه سهم دولت شاهنشاهی ایران در سازمان بهره وری آسیائی
مصوب 1344/12/28 هیات وزیران