هیات وزیران در جلسه مورخ 19 فروردین ماه 1326 برطبق پیشنهاد شماره39886/96097 وزارت کشور 6 تن آقایان کارمندان دوره چهارم انجمن شهرداری شهسوار را به ترتیب زیر:
علیاصغر بالائی - عبدالحسین اورمزدی
حسن طلوعی - مصطفی طالقانی
محمدجعفر صدیقی - صمد گودرزی
تعیین و تصویب نمودند.
از طرف نخستوزیر