هیات وزیران در جلسه مورخ 1336/3/4 بنا به پیشنهاد شماره 38740 / 345 / 5 وزارت راه موافقت نمودند که راه آهن دولتی ایران مجاز باشد بکارکنان خود که در ایستگاههای مشهد و تبریز انجام وظیفه مینمایند و وجودشان از نظر بهره برداری موثر است و شغل آنها ایجاب مینماید که بآنها منزل واگذار شود مادامیکه از طرف راهآهن منزل برای سکونت آنها واگذار نشده تا میزان 4/1 حقوق ثابت ماهیانه به عنوان کرایه منزل پرداخت نماید.
از طرف نخست وزیر - اشرف احمدی.