هیات وزیران در جلسه مورخ 1388/10/2 که در مرکز استان فارس تشکیل شد، موافقت نمود:
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و همکاری استانداری و با رعایت قوانین و مقررات مربوط نسبت به اجرای تصمیمات زیر اقدام نماید:
1- اجرای پروژه (BTS) شهری فاز (4) به میزان دویست و بیست و پنج (225) سیستم تا پایان سال 1389.
2- نصب و راه اندازی و واگذاری یکصد و چهل و هفت هزار (147000) پورت دیتا برای اینترنت پر سرعت در استان در سال 1389.
3- نصب و راه اندازی یکصد هزار (000/100) پورت (ADSL) از طریق قرارداد (BOT) با مشارکت بخش خصوصی در سال 1389.
4- توسعه ده هزار (000/10) پورت سوئیچ تلفن ثابت در شهرستان شیراز و تعویض سوئیچ مرکز شهید دستغیب تا پایان شهریور ماه 1389.
5(منسوخ 1399/12/27)- پوشش مسیر ریلی اصفهان به شیراز به میزان هشتاد (80) کیلومتر با نصب دوازده (12) دستگاه (BTS) و سیزده (13) ریپیتر در سال 1389.
6- تکمیل اجرای شبکه فیبر نوردی استانی و بین استانی به میزان یک هزار و هفتصد (1700) کیلومتر تا پایان سال 1389.
7- اختصاص مبلغ بیست میلیارد (000/000/000/20) ریال برای تخریب و بازسازی ادارات پست شهرستانهای فسا، داراب، لامرد، قیر و کارزین و رستم و سپیدان با مشارکت استان به نسبت مساوی.
محمدرضا رحیمی
معاون اول رئیس جمهور