تصویبنامه راجع به عوارض فرهنگی شهرداری قصرشیرین

مصوب 1327/02/20 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه 20 اردی بهشت ماه 1327 طبق پیشنهاد شماره 12547627 وزارت کشور تصویب نمودند از تاریخ صدور این تصویبنامه:

1 - از هر نفر اتباع ایرانی در موقع خروج از قصرشیرین بطرف مرز ورود بشهر از سمت مرز مبلغ 20 ریال بنفع شهرداری قصرشیرین به عنوان عوارض دریافت و باختیار وزارت فرهنگ گذارده شود که در قصرشیرین بمصرف احداث دبستان نوبنیاد برسد.

تبصره - اشخاصیکه با تذکره قراء سرحدی اداره شهربانی یا مرزبانی قصرشیرین از مرز خسروی داخل یا خارج میشوند مشمول پرداخت عوارض مزبور نخواهند بود.

نخست وزیر

دریافت فایل پی‌دی‌اف