هیات وزیران در جلسه 23 بهمن ماه 1325 بنا بر پیشنهاد شماره 22073 - 22229 مورخ 25/11/15 وزارت بازرگانی و پیشه و هنر تصویب نمودند که صدور مازاد خرمای محصول نواحی بندرعباس و عباسی و میناب بمقدار دو هزار تن از کشور بلامانع و مجاز میباشد.
از طرف نخست وزیر