هیات وزیران در جلسه مورخ 13 /2 / 54 بنا به پیشنهاد شماره 2869 مورخ 13 /2 / 54 وزارت بازگانی تصویب نمودند که هیات نمایندگی دو لت شاهنشاهی ایران به ریاست جناب آقای فریدون مهدوی وزیر بازرگانی به منظور مذاکره و امضای موافقت نامه های بازرگانی و ترانزیت بین ایران و پاکستان از تاریخ 18 /2 / 54 لغایت 20 /2 / 54 به کشور جمهوری اسلامی پاکستان عزیمت نمایند.
اعضای هیات نمایندگی مرکب خواهند بود: از جناب آقای احمد معمار زاده معاون بازرگانی خارجی و آقایان موسی الرضا قنادیان مدیر کل امور بازرگانی آسیا و اقیانوسیه، مسیح فامور زاده مدیز کل ترافیک و نظارت بر امورحمل و نقل وزارت راه و ترابری، مسعود مجلسی کوپائی معاون مدیر کل گمرک ایران، پرویز منصور موید معاون اداره امور اقتصادی وزارت امور خارجه، منوچهر فلاح تفتی رئیس اداره امور آسیا، خسرو فاضل کارشناس بازرگانی و خانم پریچهر اسفندیاری ماشین نویس.
هزینه مسافرت اعضاء هیات نمایندگی طبق مقررات از محل اعتبار بودجه سازمانهای مربوط پرداخت خواهد شد.مبلغ دو هزار (000 / 2) دلار بابت هزینه های متفرقه از محل اعتبار بودجه وزارت بازرگانی به طور مقطوع در وجه رئیس هیات پرداخت میگردد.
نخست وزیر