هیات وزیران در جلسه مورخ 23 /6 /36 بنا به پیشنهاد شماره 16757 - 19 /6 /36 سازمان برنامه تصویب نمودند:
برای تمدید مدت استفاده از هفتاد و پنج ملیون دلار وام از بانک بین المللی توسعه و ترمیم مقرر در قسمت اول ماده سوم قرارداد وام مورخ 22 ژانویه 1957 باقای ابوالحسن ابتهاج مدیرعامل سازمان برنامه اختیار داده میشود بنمایندگی از طرف دولت شاهنشاهی ایران با بانک نامبرده موافقت نمایند که مدت استفاده از وام برای شش ماه تمدید شود به نحوی که هر مقدار از مبلغ وام که تا تاریخ 20 مارس 1958 مورد استفاده قرار نگیرد تا 22 سپتامبر 1958 قابل استفاده گردد.
ازطرف نخست وزیر - اشرف احمدی.