شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ 19/ 4/ 1396 خود، ضمن استماع گزارش پیرامون ادامه بزرگراه همت تهران به سوی اتوبان کرج - قزوین و کاربریهای عمده واقع در این مسیر، با حضور استاندار و معاون عمرانی استاندار البرز و معاون عمرانی استانداری تهران و رئیس مرکز آموزشی، درمانی، پژوهشی دکتر شریعتی و مدیر پروژه فاز دوم بیمارستان دکتر شریعتی و نماینده شهرداری تهران و. .. ضمن تاکید بر لزوم مطالعه عمیق تر موضوع، مقرر نمود مراتب به کمیته فنی شماره یک شورا ارجاع شده و کمیته فنی ضمن دعوت از نمایندگان دستگاههای ذیربط و در صورت نیاز انجام بازدید محلی، تمهیدات مناسب را برای ادامه اتوبان همت و همچنین درخواست مربوط به بیمارستان دکتر شریعتی را بررسی و نتایج را به شورا ارایه نمایند. اتخاذ تصمیم نهایی پس از گزارش کمیته فنی شماره یک با شورای عالی خواهد بود.
معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی - پیروز حناچی