تصویبنامه راجع به مستخدمین زائد دستگاههای دولتی

مصوب 1357/12/13 هیات وزیران

هیات وزیران دولت موقت انقلاب اسلامی در جلسه مورخ 1357/12/13 بنا به پیشنهاد شماره 9118/1 مورخ 1357/12/12 سازمان برنامه و بودجه تصویب نمودند: وزارتخانه ها و موسسات و سازمانهای مشمول قانون استخدام کشوری و سایر موسسات دولتی غیرمشمول مستخدمین رسمی و غیررسمی خود را که زائد تشخیص میدهند برای کاریابی و اشتغال در سایر دستگاههای دولتی در اختیار وزارت کار و امور اجتماعی قرار داده و حقوق و مزایای آنان را حداکثر تا 6 ماه از محل اعتبارات وزارتخانه ها و موسسات دولتی مربوط پرداخت نمایند.
هر یک از افراد مزبور که در ظرف مدت مزبور متصدی شغلی نگردند بر حسب مورد بازنشسته یا آماده بخدمت خواهند شد و یا طبق سایر مقررات رفتار خواهد شد.
وزارتخانه ها و موسسات دولتی مذکور در این تصویبنامه موظفند قبل از استخدام یا انتقال افراد نظر وزارت کار و امور اجتماعی را در مورد نبودن تخصص مورد نیاز در بین کارکنانی که بر اثر اجرای مفاد این تصویبنامه در اختیار دارد جلب نمایند.

نخست وزیر

دریافت فایل پی‌دی‌اف