هیات وزیران در جلسه مورخ1370/1/7 مقرر نمود:
کلیه دستگاهها و ادارات دولتی درروزهای چهارشنبه بیست و هشتم وپنجشنبه بیست و نهم فروردین ماه که بین تعطیلات رسمی کشور واقع شده اند تعطیل باشند و معادل دو روزاز مرخصی استحقاقی کارکنان دستگاههائیکه پنجشنبه ها تعطیل نیستند و معادل یک روز از مرخصی کارکنان دستگاههائیکه پنجشنبه ها تعطیل میباشند کسر گردد.
کارخانه ها و شرکتهای دولتی از شمول این تصمیم مستثنی هستند و تصمیم گیری در اینخصوص با مدیریتهای مربوط میباشد.
حسن حبیبی - معاون اول رئیس جمهور