هیات وزیران در جلسه مورخ10 /3 / 54 بنا به پیشنهاد شماره 4704 مورخ 1354/2/24 وزارت امورقتصادی و دارائی تصویب نمودند هیات نمایندگی دولت شاهنشاهی ایران به ریاست جناب آقای فرح نجم آبادی وزیر صنایع و معادن به منظور شرکت در اولین اجلاسیه کمیسیون مشترک ایران و سریلانکا به کلمبو عزیمت نماید.
اعضای هیات نمایندگی مرکب خواهند بود از:
| عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی | آقای عبداله بهاری |
| مدیرکل همکاریهای اقتصادی با آسیا،اقیانوسیه و آفریقا وزارت اموراقتصادی و دارائی | آقای ابوالحسن میر بهاء |
| سرپرست اداره کل صنایع شیمیائی و پتروشیمی وزارت صنایع و معادن | آقای امان اله بردائی |
| مشاور مخصوص وزیر صنایع و معادن | آقای فرامرز فرد شیشه |
| کارشناس دفتر همکاریهای بین المللی وزارت بازرگانی | آقای اکتای ولی زاده |
| مشاور وزیر کشاورزی و منابع طبیعی | آقای رازقی |
نخست وزیر