شرکت هیات ایرانی در اولین اجلاسیه کمیسیون مشترک ایران و سریلانکا

مصوب 1354/03/10 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ10 /3 / 54 بنا به پیشنهاد شماره 4704 مورخ 1354/2/24 وزارت امورقتصادی و دارائی تصویب نمودند هیات نمایندگی دولت شاهنشاهی ایران به ریاست جناب آقای فرح نجم آبادی وزیر صنایع و معادن به منظور شرکت در اولین اجلاسیه کمیسیون مشترک ایران و سریلانکا به کلمبو عزیمت نماید.
اعضای هیات نمایندگی مرکب خواهند بود از:


عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی

آقای عبداله بهاری

مدیرکل همکاریهای اقتصادی با آسیا،اقیانوسیه و آفریقا وزارت اموراقتصادی و دارائی

آقای ابوالحسن میر بهاء

سرپرست اداره کل صنایع شیمیائی و پتروشیمی وزارت صنایع و معادن

آقای امان اله بردائی

مشاور مخصوص وزیر صنایع و معادن

آقای فرامرز فرد شیشه

کارشناس دفتر همکاریهای بین المللی وزارت بازرگانی

آقای اکتای ولی زاده

مشاور وزیر کشاورزی و منابع طبیعی

آقای رازقی
مدت ماموریت هیات نمایندگی از تاریخ 4 خرداد ماه به مدت 6 روز خواهد بود. هزینه مسافرت و ماموریت هر یک از اعضاءهیات نمایندگی طبق مقررات از محل اعتبار بودجه سازمانهای مربوطه قابل پرداخت میباشد. مبلغ سه هزار دلار بابت هزینه های اداری و سایر هزینه های متفرقه از محل اعتبار مربوط بودجه وزارت صنایع و معادن به طور مقطوع در وجه رئیس هیات پرداخت گردد.

نخست وزیر