تشکیل کارگروه توسعه و عمران لرستان

مصوب 1387/07/14 هیات وزیران

هیات وزیران در جلسه مورخ 1387/07/14، بنا به پیشنهاد رئیس‏ جمهور و به استناد اصول یکصد و بیست و هفتم و یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود:

1(اصلاحی 1387/09/23)- به منظور توسعه سرمایه‏ گذاری، عمران و آبادانی، رفع موانع و سرعت بخشیدن به پروژه‏ها و نظارت عالیه بر اجرای پروژه‏ها در استان لرستان کارگروه توسعه و عمران لرستان به ریاست معاون اجرایی رئیس‏ جمهور و با عضویت وزیران راه و ترابری، صنایع و معادن، نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهادکشاورزی و معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل می‏شود.

2 - دبیر کارگروه یادشده استاندار و دبیرخانه آن در استانداری لرستان مستقر خواهد بود.

3 - در بررسی طرحهای مربوط به سایر دستگاههای اجرایی توسط کارگروه یادشده، بالاترین مقام دستگاه اجرایی مزبور با حق رای در جلسه حضور می‏یابد.

4- تصمیمات نمایندگان مذکور در خصوص امور اجرایی یادشده در حکم تصمیمات رئیس‏ جمهور و هیات وزیران بوده و لازم‏ الاجرا است و با رعایت ماده (19) آیین‏نامه داخلی هیات ‏دولت قابل صدور می‏باشد.

5- اختیارات هیات وزیران در خصوص امورغیراجرایی موارد یادشده به وزیران عضو کارگروه تقویض می‌شود. ملاک تصمیم گیری در خصوص اختیارات یادشده موافقت اکثریت وزرای عضو کارگروه یادشده می‌باشد و مصوبات آن در صورت تایید رئیس جمهور با رعایت ماده (19) آیین‌نامه داخلی هیات دولت قابل صدور خواهد بود.

پرویز داودی
معاون اول رئیس جمهور

دریافت فایل پی‌دی‌اف