هیات وزیران در جلسه مورخ 26 /11 /53 بنابه درخواست شماره 1463 /1 /111 /24-1353/9/21 وزارت دادگستری وپیشنهاد شماره 18 /100 /33697 مورخ 1353/11/8 وزارت کشاورزی ومنابع طبیعی وبه استناد ماده 37 قانون اصلاح قانون حفاظت وبهره برداری از جنگلها ومراتع کشور تصویب نمودند:مساحت شصت هزار متر مربع از اراضی ملی شده موسوم به اکبر آباد فارس واقع در بخش 3 مجانا" به وزارت دادگستری واگذار شود. وزارت مذکور نمیتواند زمین مورد واگذاری را بغیر اجاره یا انتقال دهد و برای تبدیل آن باید اجازه وزارت کشاورزی و منابع طبیعی را تحصیل کند و در صورتی که زمین مذکور در مدت پنج سال ازتاریخ واگذاری برای اجرای طرح مربوطه مورد استفاده قرار نگیرد عینا" باید به وزارت کشاورزی و منابع طبیعی مسترد گردد.
نخست وزیر